Gabriel
Ilfov Domnesti
Pe site din 07.02.2020
Ultima activitate 23.04.2024
- 45 anunturi
-
353 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: FK021T020ZW Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Sunt disponibile si arcuri Super Heavy Duty ECHIVALENT cu arc normal + 1 foie suplimentara Se emite factura !!!
-
270 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Iveco Daily 35C cod oe: 504048796 A011T534ZA76 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
119 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia MERCEDES - SPRINTER 902-904(1996-2006) VW - LT35 cod oe: A9033201706 F020T884ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
219 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Mercedes Sprinter w907 caroserie 907 2018-prezent cod oe: A9073200400 F021T110ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
101 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Arc fata dupa 2014 cod oe: F011T423ZB70 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
303 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: FK046T196ZD Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Se emite factura !!!
-
350 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: FK011T494ZC Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Sunt disponibile si arcuri Super Heavy Duty ECHIVALENT cu arc normal + 1 foie suplimentara Se emite factura !!!
-
298 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Opel Movano - Renault Master X62 Nissan NV400 cod oe: 7485123995 550200016R 5502000Q0K F046T200ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
Vanzatorul ofera serviciul livrare cu verificare colet si permite deschiderea coletului inainte de plata pentru acest produs.
Afla cum >>Arcuri auxiliare Audi A3 , A4 , A6
158 EURIn poze am atasat lista de masini pe care se pot instala. Daca nu regasiti masina in lista va rog sa ma contactati. HV-199515 Arcuri auxiliare, suplimentare Audi; Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 140 euro pe set.
-
281 EUR
Set foi suplimentare WEWELER® fabricate in Belgia . cod oe: A011T534ZB02 A011T534ZB03 Punte spate ranforsare + 1 foaie pe arc ( se monteaza sub foaia principala ). Nu sunt foi universale din otel de calitate slaba !!!. Proiectate pentru configuratia arcului existent pe autovehicul . Setul contine !!! Foaie arc stanga – dreapta ( total 2 buc), Bride arc marite , centru bulon marit , elemente frictiune intre foi (unde este cazul) – vin impachetate la set !!! Fabricat din otel special de inalta calitate pentru RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt produse și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnologia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata de viata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si arcuri + ranforsare cu 1 foaie WEWELER® Se emite factura !!!
-
250 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Iveco Daily 50C IVECO - DAILY IVECO - DAILY (>2014) E6 cod oe: 504119092 5801644084 A011T562ZA76 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
124 EUR
Arc WEWELER® fabricat in Belgia caroserie 910 2018-prezent cod original A9103204700 F021T134ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
Vanzatorul ofera serviciul livrare cu verificare colet si permite deschiderea coletului inainte de plata pentru acest produs.
Afla cum >>Arcuri Heavy Duty Power Spring Dacia Duster
253 EURDACIA Duster SD 04-2010 01-2018 Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la euro 224 pe set
-
151 EUR
Arcuri auxiliare, suplimentare Fiat Doblo , Opel Combo - doar de persoane . Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) HV-051745 exlus Cargo Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 133 euro pe set
-
178 EUR
Arc WEWELER® fabricat in Belgia caroserie 910 2018-prezent cod original F021T134ZZ75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Sunt disponibile si arcuri Super Heavy Duty ECHIVALENT cu arc normal + 1 foaie suplimentara Se emite factura !!!
-
129 EUR
Arcuri WEWELER® fabricate in Belgia Fiat Ducato - Citroen Jumper - Peugeot Boxer CITROËN - JUMPER X250 (>2006) FIAT - DUCATO X250 (>2006) FIAT - DUCATO X290 (>2014) PEUGEOT - BOXER 2006 / X250 cod oe: 5102EY 5102P8 1350080080 1365407080 1369842080 F011T494ZA75 Fabricat din otel special de inalta calitate pentru risc RISC SCAZUT LA FISURARE - RUPERE !!! Tehnologie de „călire liberă la îndoire” metoda (FBH). IMPORTANT !!! Tratament “High-stress Shot- peened” lovirea cu bile metalice - sablare la rece. REZISTENTA MARE – DURATE MARE DE VIATA !!! Tratament intens anticoroziv. Bucsi si tampoane intre foi - WEWELER®, unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență + pentru mai mult confort. La prima vedere majoritatea arcurilor lamelare arată mai mult sau mai puțin la fel. Diferența consta in materialele din care sunt fabricate și procesul de producție utilizat la fabricarea lor. Utilizarea aliajelor noi din oțel de înaltă calitate, o „călire liberă la îndoire”metoda (FBH), combinată cu tehnolojia de sablare cu bile de metal au adus foile de arc Weweler la unul dintre cele mai înalte niveluri de rezistență si durata de viata. Aceasta înseamnă că, chiar dacă un alt arc arată la fel, există riscul ca acesta să ofere un confort mai scăzut, sarcină utilă scazuta, manevrabilitate scazuta și nu în ultimul rând durata deviata mai mica. Pentru identificare corecta este necesara SERIA DE CAROSERIE SAU CODUL ARCULUI ORIGINAL. Sunt disponibile si bride de arc WEWELER® Se emite factura !!!
-
178 EUR
MERCEDES BENZ Viano 639 din 09-2003 - pana 11-2014 MERCEDES BENZ Vito 639 din 09-2003 - pana 10-2014 Arcuri auxiliare, suplimentare Maximizarea incarcaturi pe masina. Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 157 euro pe set
-
Vanzatorul ofera serviciul livrare cu verificare colet si permite deschiderea coletului inainte de plata pentru acest produs.
Afla cum >>Arcuri --- Cross Country --- Dacia Duster
412 EURArcuri --- Cross Country ---- au rigiditate progresiva si sunt capabile sa suporte pana la 30 % mai multa sarcina fata de arcurile normale. In componenta kit-ului sunt 4 arcuri care inlocuiesc arcurile originale. Inalta masina cu 30 mm pe fata si cu 30 mm pe spate. Ideale pentru locuri accidentate sau excursii off road. Pentru masini pana in 2018 sunt disponibile numai pe varianta 4x4.
-
Vanzatorul ofera serviciul livrare cu verificare colet si permite deschiderea coletului inainte de plata pentru acest produs.
Afla cum >>Arcuri auxiliare Fiat Doblo , Opel Combo - doar pentru marfa ( cargo )
192 EURFIAT Doblo 263 2002-2010 OPEL Combo D 2002-2012 Pentru vehiculele (grele) încărcate dar si in cazul tractari remorcilor ( rulotelor ), condițiile de conducere devin adesea complicate. Efectele sunt: balansarea mai ales în viraje, tangaj in depășire, denivelările sau găurile din drum se resimt mult mai puternic . Mai mult, e posibil sa rezulte uzura marita la anvelope, amortizoare, arcuri și rulmenți. Probleme care pot aparea la incarcaturi suplimentare , cand garda la sol este coborata: • Balansarea remorcii sau a rulotei; • Uzură suplimentară de anvelope, amortizoare, arcuri și sistemul de direcție; • Disconfort pe suprafețe de drum nefavorabile; • Pierderea tracțiunii pe vehiculele cu tracțiune față. Efecte : • Scăderea siguranței • Scaderea confortului în condiții de drum proaste • Costuri suplimentare pentru reparații ca urmare a uzurii mari Arcurile auxiliare sunt arcuri elicoidale cu rigiditate progresivă, montate impreuna cu suspensia existenta. Asfel arcurile rămân pasive în timp ce vehiculul este descărcat, cu un efect mic sau deloc asupra mersului, a manipulării sau asupra răspunsului normal al suspensiei. În cazul în care spațiul sau designul nu permit un arc suplimentar, arcul original se inlocuieste complet cu arcurile Power Spring avand aceleasi caracteristici dar performante superioare (incarcare cu 30% - 40% mai mult si rigiditate progresiva). Pe măsură ce sarcina impusă pe suspensie crește, arcurile devin treptat mai rigide, reducând capacitatea de deformare a arcului si imbunatatind inaltimea garzi la sol . La rândul său, aceasta îmbunătățește confortul și siguranța în timpul deplasării și ajută la reducerea uzurii componentelor de suspensie montate din fabrică. Avantajele MAD Power Springs: • Reduc balansul in viraje si tangajul in depasiri • Confort sporit în călătorie • Minimizează scaderea garzii la sol • Stabilitate îmbunătățită De ce MAD Power Springs • Garantează ( imbunatatirea tinutei la drum a masini cu extra sarcina sau cu remorca / rulota) înălțimea potrivită de călătorie • Capacitate suplimentară de incarcare + rigiditate progresiva • Multe dintre kiturile arcuri sunt dezvoltate în strânsă colaborare cu importatorii oficiali de mașini. Aprobare TÜV / RDW. Pentru toate kiturile populare de arcuri, avem aprobarea TÜV. Pentru vehiculele mai vechi avem o aprobare RDW. Aprobarea olandeză care este comparabilă cu TÜV-ul german. Kit conține. Kit-ul MAD Springs contine 2 arcuri si piesele de montare. Un manual de instrucțiuni clar, cu imagini, instrucțiune pentru reglarea supapei proporționale de detectare a sarcinii ( acolo unde este cazul) Pentru puntea spate. Preturile variaza in functie de model. Preturi incepand de la 169 euro pe set.
-
Vanzatorul ofera serviciul livrare cu verificare colet si permite deschiderea coletului inainte de plata pentru acest produs.
Afla cum >>Arcuri fata HD Power Citroen Jumper , Fiat Ducato, Peugeot Boxer
435 EURArcuri Heavy Duty Power Springs , nu arcuri auxiliare . Inlocuiesc arcurile originale ale masini. Pentru auto din 2006 - prezent Sustin greutate mai mare (pana la 30 % - 40 % ) fata de arcurile uzuale. Foarte utile cand masina " se lasa de fata". Cu arcurile performante de la MAD autovehiculul dvs. se pastreaza garda la sol asemeni celei originale , chiar si complet incarcata, ramanand in acelasi timp sigura si confortabila de condus cu / fara incarcatura. Maximizarea incarcaturii pe masina. Ridica garda la sol cu 2-3 cm cand masina este incarcata la maxim. ( FATA ) Pastrarea confortului cand masina este neincarcata. Nu se dau gauri si nu afecteaza garantia masini.. Se pot monta in orice service auto. Prevazute cu kit-uri de instalare, in functie de modelul masinii. Aprobari TUV. Pentru puntea FATA. Se pot aduce la comanda arcuri pentru toata gama de autoturisme si vehicule comenciale usoare. Nu ezitati sa ne contactati.
-
Utilizatori pe care Gabriel ii urmareste
Informații utile
© 2024 Bestauto.ro
24.04.25.7c8219b