Trimite unui prieten

Trimite

Honda XL700 Transalp

3 500 EUR
Valabil din 28.09.2019 12:54:06
Specificatii
Marca Honda
Categoria Motocicleta
Data fabricatiei 2009
Capacitate cilindrica 680 cm3
Putere maxima 70
Avariat neavariat
Kilometraj 67000 km
Descriere

Honda Transalp XL700VA, ABS, Injectie, 2009. Honda Transalp XL700, an fabricatie 2009, modelul cu injectie si ABS, 67000 km, Inmatriculată, ITP valabil pana in 06.2020. Motocicleta a primit ulei, filtre noi, un pinion si siguranta originala Honda noi, lant si foaie noi aftermarket pe 29.09.2019.
Motocicleta e dotatat cu:
- crash-bar si scut de aluminiu Ibex-parts.de
- top case givi cu lumina pentru frana integrat
- suport de coburi si cutii de aluminiu Heavyduties (cea mai buna investitie facuta)
- cric central Heavyduties
- protectii de ghidon cu aluminiu Barkbusters Storm (am pus si chinezesti, dar nu se compara cu Barkbusters)
- are catalizorul scos si e pusa o teava de legatura LeoVince (sonda lambda e la locul ei, l-am scos pentru a mari garda la sol)
- inaltatoare de ghidon SW-Motech
- parbriz mai inalt cu deflector reglabil Givi
- filtru de aer refolosibil K&N
- lumini de ceata pe led din China, imitatie a celor OEM BMW (un singur mod de functionare, fara stobe sau alte nebunii) cu buton de pornit/oprit pe ghidon
- 3 prize pentru accesorii, una obisnuita si una cu usb pe ghidon, iar una obisnuita sub sea. Prizele si luminile de ceata sunt montate pe o cutie de sigurante separata, activa doar cu contactul pus
- Seaua e refacuta anul trecut, cu gel la pilot si pasager
- Semnalizari mai scurte, cumparate de pe Louis.de (am facut rar-ul cu ele)
Cu cine ma inteleg si mi-o ia pleaca cu top-case-ul plin pentru ca vine la pachet cu:
- 2 seturi de chei (contact, topcase si coburi)
- Toate manualele si instructiunile accesoriilor montate
- Toate suruburile scoase la montarea accesoriilor, plus ceva suruburi noi cumparate pentru siguranta
- 2 camere de rezerva, una fata si una spate
- Semnalizarile originale
- Parbrizul original
- Scutul de plastic original
- Deflectoarele de vant din plastic de pe ghidon originale, bune, dar zgariate
- Catalizatorul original (l-am pastrat in caz ca vine cuiva vreo idee si se introduc norme la moto)
- Manere pentru cutiile de aluminiu HeavyDuties, alaturi de 2 colturi si 3 prinderi pentru chingi de rezerva, cu tot cu pop-niturile necesare
- Maneta de frana si ambraj noi de rezervă (le car intotdeauna cu mine la drumurile lungi)
- Pipele de bujii originale
- Un set de scarite reglabile made in China
- Un tub de la maneta de acceleratie nou
- Un al doile filtru K&N (l-am prins la un pret bun, tin intotdeauna un filtru curat si uscat ca atunci cand fac revizia sa nu ma complic cu splare, uscare, etc. Il dau cu ulei pe cel uscat si l-am montat, cel murdar il spal si usuc pana la urmatoarea revizie)
- Trusa de scule originala
- Un set de tampoane de cauciuc pentru sea modificate de mine pentru a fi mai joase
3800 euro cu tot ce e mai sus, 3500 euro fara proiectoare, prizele si sistemele lor de atasare si inaltatoarele de ghidon.

Mesaj Fa oferta
Adauga fisier

Fisierele acceptate sunt: jpg, jpeg, png, gif cu o marime maxima de 10Mb.

    Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
    Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
    ×
    Anuntul e salvat ca favorit!
    Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
    ×
    Anuntul a fost sters de la favorite!