Vand Land Cruiser J73 LX Vehicul Istoric De epoca
Specificații
Descriere
Mașina este importată din Vest și înregistrată în acte (carte + talon) ca vehicul istoric, ceea ce înseamnă economie la taxe (RCA 100-200 lei, scutire de taxe de drum și impozit, ITP la 2 ani).
Încadrată ca autoturism 5 locuri, este varianta lungă LX J73, cu greutate de 1,8 tone, decapotabilă, cu plafon FRP din carbon în stare foarte bună. Este dotată din fabrică cu roll cage estetic și funcțional, care oferă siguranță atât cu plafonul montat, cât și fără. Vopseaua, componentele mecanice principale, caroseria, șasiul și interiorul sunt originale din fabrică.
Este varianta de top, dotată cu geamuri electrice, închidere centralizată (buton interior și telecomandă), troliu față, blocant spate, scaune cu amortizoare și instalație de AC. În prezent, mașina nu mai are troliul original și compresorul de AC.
Foarte bine întreținută pentru vârsta ei, a fost garajată o mare parte din timp și utilizată pentru ieșiri în natură. Nu a fost folosită pentru offroad, nici pentru tractări, și nu a stat uitată ani de zile în garaj. Nu s-au făcut modificări, iar mașina arată exact așa cum a ieșit din fabrică. Interiorul este curat și bine întreținut, fără mirosuri neplăcute. Nu s-a fumat în ea și nu s-au transportat animale.
Fiind o mașină veche și destinată terenului accidentat, cu toate piesele originale, vopseaua nu este perfectă integral, așa cum ar fi pe un vehicul nou. Există anumite zone la aripi și parbriz care necesită recondiționare, iar o revopsire totală ar fi necesară dacă se dorește o mașină de colecție. Șasiul, podeaua și interiorul ușilor sunt în stare foarte bună, fără rugină.
Rulează bine pe autostradă cu anvelope MT (mud terrain), atingând o viteză maximă de 140 km h pe drum drept, fără zgomote anormale, joc în volan sau tendințe de tragere într-o parte.
Consum: 8-10% extraurban pe asfalt cu anvelope MT; 10-16% în teren accidentat.
Echipată cu reductor manual (blocant central) și blocant spate automat LSD. Componentele heavy-duty includ omocinetice, punți rigide, suspensii pe arcuri, servodirecție ușoară cu amortizor și frâne cu senzor de greutate pe spate.
Motorul este foarte bine reglat, fără vibrații în bord sau variații de ralanti, cu compresie foarte bună. Mașina poate coborî pante abrupte cu declivități de peste 60% în treapta 1, fără a folosi frâna. De asemenea, poate urca rampe cu încărcătură completă (600-700 kg) fără dificultate, datorită multiplicării cuplului în reductor.
Rezistentă și confortabilă, atât la drum lung pe asfalt, cât și în teren, datorită anvelopelor MT, suspensiei pe arcuri și scaunelor cu reglaje de confort.
Motorul pornește foarte ușor în orice condiții și nu scoate fum în rulaj normal sau la ralanti. Reductorul permite rularea în urcări și coborâri abrupte fără a folosi frâna sau accelerația, chiar dacă este o cutie manuală.
Cutie de transfer heavy-duty (2H, 4H, 4L), cuplaje manuale Aisin originale din fabrică. Reductorul și cutia de viteze funcționează fără rateuri, iar mașina este stabilă în orice condiții, inclusiv pe pante transversale și drumuri virajate.
Toate indicatoarele din bord sunt funcționale: stare baterie, presiune ulei, nivel motorină, turometru, vitezometru, temperatură apă, inclinometrie față-spate stânga-dreapta, casetofon, ceas, aerotermă.
Sistem de încălzire bujii incandescente automat, în funcție de temperatura exterioară, pentru pornire la sfert de cheie în orice condiții.
Kilometri reali.
Notă: În ultimele revizii, s-au schimbat piesele necesare, inclusiv filtre, uleiuri, curele accesorii, pompa de apă, simeringuri, recondiționare punți, ungere sistem geamuri și schimbarea plăcuțelor și saboților spate. Toate piesele au fost originale sau de la producători de calitate, iar lucrările au fost efectuate de mecanici specializați în LC-uri.
Mașina NU este pregătită pentru hard offroad, ci pentru confort maxim pe orice tip de infrastructură, de la autostrăzi la trasee montane. Fiind vehicul istoric, trebuie menținută în forma de fabricație dacă se dorește a fi păstrat acest statut.
Aceasta nu trebuie confundată cu alte modele uzate intensiv și recondiționate superficial. Ca vehicul istoric, nu are restricții de circulație precum un diesel obișnuit și este o investiție care își va crește valoarea în timp. Ideală pentru parade și evenimente retro.
Bestauto_1729714318
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Bestauto.ro sau creează-ți rapid un cont nou!