Se vinde Mazda 6 sckyline activ
Specificații
Descriere
Vând Mazda 6 sckyline activ
Fabricație 2014
Motor 2.2 diesel
Putere 182
Euro 6 fără adblu
Proveniența România cumpărată de nouă
Dotări:
Senzori parcare fata
Spălătoare faruri
Xenon faza scurta
Xenon faza lunga
Lumini de zi
Oglinzi electrice
Oglinzi pliabile electrice
Oglinda retrovizoare cu sensor de antiorbire
Volan piele
Volan multifuncțional
Navigație
Trapa
Camera mansalier
Bluetooth
Usb
Auxiliar
Scaune piele perforata
Scaune încălzite
Scaune electrice
Joistick navigare
Faruri automate
Faruri adaptive
Spălătoare faruri
Farurile se rotesc după roata
Camera infraroșu schimba faza scurta lunga automat
Senzor avertizare sonora depășire auto
Senzor auditiv pentru ieșirea de pe banda
Camera frânare mașină din fata
Computer bord
Senzori parcare spate
Priza auto
Interior foarte curata
Vopsea originala
Nu are elemente vopsite
Accept orice test
Rulează impecabil
4 geamuri electrice
Nu se aude absolut nimic pe mașină
Jenti aliaj
Anvelope de iarna noi
Pilot automat
Senzor ploaie
Senzor presiune roti
Senzor lumina
Dublu climatronic funcțional
Star Stop
Nu necesita nici o investiție
Toată mentenanță făcută numai la reprezentante Mazda
La cerere ofer video
Tehnologie I-Eloop
Frânele regenerative de la Mazda sunt unice pentru că folosesc un capacitor, o componentă electrică ce poate stoca temporar o cantitate mare de energie electrică. Comparativ cu bateriile, capacitoarele pot fi încărcate şi descărcate rapid şi în plus sunt rezistente la un număr mare de cicluri de încărcare-descărcare. i-ELOOP transformă eficient energia cinetică a automobilului în energie electrică, în timp ce acesta frânează şi foloseşte curentul stocat în capacitor pentru a alimenta sistemele de climatizare, audio şi alte componente electrice.
Sistemul de frânare regenerativă Mazda i-ELOOP
Sistemul de frânare regenerativă creşte în notorietate ca tehnologie destinată economisirii combustibilului. în general, acest sistem foloseşte un motor electric sau un alternator pentru a genera electricitate pe măsură ce vehiculul decelerează, recuperând astfel o parte din energia cinetică a vehiculului. Sistemele de frânare regenerativă din vehiculele hibride folosesc în general un motor electric de mari dimensiuni şi o baterie dedicată.
Mazda a studiat procesele de accelerare şi decelerare ale automobilului şi a dezvoltat un sistem foarte eficient care recuperează rapid o cantitate mare de electricitate de fiecare dată când vehiculul decelerează. Spre deosebire de hibride, sistemul Mazda nu necesită un motor electric şi o baterie dedicate.
i-ELOOP integrează un alternator cu tensiune variabilă de 12-25V, un capacitor electric cu două straturi şi rezistenţă redusă şi un convertor curent continuu curent continuu. i-ELOOP începe să recupereze energia cinetică din momentul în care şoferul ridică piciorul de pe pedala de acceleraţie şi vehiculul începe să decelereze. Alternatorul generează electricitate până la 25V pentru o eficienţă maximă, înainte să îl trimită către capacitor (EDCL) pentru stocare. Capacitorul, care a fost dezvoltat pentru a fi utilizat într-un autovehicul, poate fi încărcat la nivel maxim în decurs de câteva secunde. Convertorul transformă energia electrică din 25V în 12V, înainte ca aceasta să fie distribuită direct componentelor electrice ale vehiculului. Sistemul încarcă, de asemenea, bateria automobilului, dacă este necesar. i-ELOOP intervine ori de câte ori maşina decelerează, eliminând astfel situaţia în care motorul consumă combustibil în plus pentru a produce electricitate. În consecinţă, în condiţii de trafic intens, consumul de combustibil este îmbunătăţit cu aproximativ 10%
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Bestauto.ro sau creează-ți rapid un cont nou!